Potwierdzenie i anulowanie zamówienia

Po zrealizowaniu zamówienia nasz system automatycznie wyśle Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres e-mail podany podczas realizacji transakcji. Ten e-mail jest Twoim potwierdzeniem, więc nie usuwaj go! Zachęcamy do zapoznania się z zamówieniem i poinformowania nas o ewentualnych błędach, abyśmy mogli szybko wprowadzić niezbędne zmiany.
Zamówienia można anulować. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy. Klient lub osoba fizyczna musi przyjąć dostawę w wieku co najmniej 18 lat, która została wyznaczona przez klienta jako upoważniona do podpisania dostawy. Uszkodzone produkty zostaną wymienione. Musisz nas natychmiast powiadomić (w momencie dostawy), a my zorganizujemy wymianę uszkodzonego produktu. Wszystkie zwracane produkty muszą być w oryginalnym stanie (nieużywane i ze wszystkimi oryginalnymi materiałami opakowaniowymi).

Polityka zwrotów

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Wymieniony produkt nie podlega opłacie za uzupełnienie zapasów, chyba że usunięto oryginalne opakowania. Wszystkie zwracane produkty muszą być w oryginalnym stanie (nieużywane i niezainstalowane, wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami opakowaniowymi). Jeśli klient otrzymuje dostawę w białych rękawiczkach (dostawa i montaż jednocześnie) i zdecyduje się na zwrot lub wymianę towaru, musi niezwłocznie nas o tym powiadomić w momencie dostawy. Jeśli towar został dostarczony i zaakceptowany, klient nie będzie mógł go zwrócić, ponieważ zespół dostawy usunie wszystkie oryginalne materiały opakowaniowe, gdy tylko konfiguracja zostanie zakończona. Reprezentacje kolorów na ekranach komputerów mogą się różnić w zależności od ustawień i różnych technologii wyświetlania.